Schoolapp en infobulletin digitaal

Schoolapp

Via de app Parro heeft u toegang tot schoolberichten, berichten van de groep(en) van uw kind(eren) en de schoolagenda. U kunt zelf instellen voor welk soort berichten u notificaties wilt ontvangen. Voor de app worden uw naam, uw mailadres, de voornaam van uw kind(eren) en de groep opgeslagen in de beveiligde omgeving van ons website-platform. De app is opgenomen in de privacyverklaring van onze school.

De app is voor u als ouder gratis en vervangt het gebruik van bestaande oudercommunicatie-apps. Indien van toepassing zullen leerkrachten zich afmelden voor Whatsapp-groepen waar ze, in hun functie als leerkracht, lid van zijn.

Als u de app niet op uw telefoon wilt installeren dan kunt u dat melden bij de leerkracht van uw kind(eren). Uiteraard zorgt de leerkracht dat u van relevante informatie op de hoogte wordt gesteld. U kunt de publieke berichten over activiteiten op school uiteraard via de schoolwebsite of onze nieuwsbrief blijven volgen.

Infobulletin

Eens per maand ontvangt u ons Digitale Infobulletin (ook via Parro), waarin u allerlei gegevens, activiteiten en actuele berichten van school kunt lezen. Oproepen voor ouderhulp die vaak verschijnen in de nieuwsbrief, maar ook de mededelingen over uitstapjes, buitenschoolse lessen onder schooltijd en uitnodigingen voor deelname of bezoek aan activiteiten voor ouders. Ontvangt u de nieuwsbrief nog niet, dan kunt u zich via deze website aanmelden.

Wij streven ernaar zoveel mogelijk informatie digitaal te verspreiden.