kinderopvang

We zien dat steeds meer ouders te maken hebben met drukke banen, lange werkdagen en volle agenda’s. Als school denken we in zulke omstandigheden graag mee hoe we daarbij uw kinderen zo goed mogelijk kunnen opvangen op buitenschoolse uren. Doomijn Kinderopvang verzorgt de buitenschoolse opvang in onze basisschool.

Tevens organiseert Doomijn Kinderopvang de peuteropvang en voor ouders die op tijd op hun werk moeten zijn, is het goed om te weten dat in onze school Voorschoolse Opvang wordt verzorgd.

Voor informatie en tarieven gaat u naar www.doomijn.nl. Of u neemt contact op met Doomijn via 0384214521. Binnenlopen voor kennis maken kan natuurlijk ook !

IKC Vindingrijk is gehuisvest in de moderne, multifunctionele wijkaccommodatie “Het Bolwerk”. U vindt hier ook peuterspeelzalen en een kinderdagverblijf.

Loopt u rustig eens binnen om een indruk op te doen of uw vragen te stellen!