Woudhuis winnaar bridgekampioenschappen.

maandag 29 februari 2016

logoOp woensdag 17 februari was er in het Denksportcentrum Zuid een minibridge kampioenschap, dat werd gewonnen door O.B.S. Het Woudhuis. Het viertal dat won waren Tim Oosterhuis, Caroline Strohm, Jasper Gruppelaar en Laure Oortwijn. De tweede plaats was ook voor O.B.S. Het Woudhuis. Dat viertal bestond uit Iva Broek, Jarno Wolbrink, Sultan Esmat en Gijs van der Worp. Deze kinderen kregen geen prijs, omdat er 3 scholen aan meededen en elke school maar één prijs kon winnen. Ook met de paren deden we het heel goed. Op de eerste plaats met paren stonden Caroline en Tim met 78,45%. Op de 2e plaats stonden Iva en Jarno met 74,18%, Op de 3e plaats Laure en Jasper met 74,00% en op de 4e plaats Gijs en Sultan met 67,68%. Van O.B.S. Het Woudhuis deden Demi Nijhof, Roos van der Worp, Brent Raadschelders en Leon Kruis ook mee. Zij werden 7e met viertallen.