Plein update

woensdag 8 maart 2023

Diversiteit
De basis van het grote plein is gelegd. Het kleine riviertje die zorgt voor afwatering van regenwater is gemaakt. En de contouren voor de groene zones en het belevingspad zijn zichtbaar. Binnenkort worden de inheemse planten in de grond gezet en ontstaan er groene zones. Ook wordt het kleuterplein verder aangepakt. IVN geeft ons een insectenhotel die ook op het kleuterplein geplaatst zal worden. Met andere woorden; het wordt heel divers!

Samen aan de slag
De betonranden naast de bomen zijn nu nog rood en groen. Binnenkort willen wij die met de kinderen een nieuwe kleur gaan geven. De vormgever heeft al een mooi kleurenpalet gepresenteerd voor het nieuwe schoollogo, deze kleuren willen we terug laten komen op de betonranden. De betonranden willen we aan de bovenkant bedrukken met gekleurde voetstappen, maar ook de naam van de school. Binnenkort volgt een oproep voor hulp in Parro.