Nieuwe naam van de school

woensdag 25 januari 2023

Na de kerstvakantie ontvingen wij van heel wat kinderen leuke en/of inspirerende namen voor de school. Na zorgvuldig wikken en wegen en stemmen binnen het team is de nieuwe naam bekend!

Onthulling
Op 9 februari a.s. starten we de dag met én het startsein van de renovatie van het plein én het bekend maken van de nieuwe schoolnaam. Dit doen we door de aannemer “Wilbrink” te helpen tegels van het plein te wippen…. Want ergens onder de tegels ligt de gouden enveloppe met de naam. Komt u samen met uw kind/kinderen helpen de tegels eruit te wippen? En wie weet mag uw kind de nieuwe naam onthullen!!

Loten
De nieuwe naam is niet een naam bedacht door één van de kinderen. De namen die aangeleverd zijn hebben ons wel geïnspireerd. En omdat we dit zo enorm waarderen wordt de beloofde prijs verloot onder de kinderen die een naam hebben ingeleverd in de kopijbus!

Delen via