woensdag 25 januari 2023

Beste ouders,

Vanaf 22 januari 2023 vindt het Chinese nieuwjaar plaats, een feest dat 15 dagen lang wordt gevierd. Het jaar 2023 wordt voorspeld als ‘het jaar van hoop’. Met onze school sluiten we daar graag bij aan. Hoop staat voor het hebben van vertrouwen. In 2023 vertrouwen wij erop dat alles wat ontwikkelen te goede komt van uw kind op onze school.

We verdiepen ons al sinds een hele tijd in het verbreden van ons aanbod door ons meer te richten op maatwerk. Maatwerk stamp je niet zomaar uit de grond maar vergt intensieve investering vanuit de leerkracht, het kind en de ouder. Wij hebben vertrouwen op een goede samenwerking zodat we zo goed mogelijk kunnen aansluiten bij de behoeften van uw kind.

Een kind leert in een rijke omgeving die hem prikkelt en mogelijkheden biedt. U ziet het misschien nog niet altijd direct maar op de achtergrond zijn we hard bezig om de omgeving te verrijken.

In deze nieuwsbrief leest u meer over de aankomende plannen en ontwikkelingen, sommige kosten wat tijd…. Maar heb vertrouwen het gaat allemaal gebeuren!

Veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,